Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Authors:Kolman, Mark Aleksander (Author)
Pompe, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Pompe, Andrej (Co-mentor)
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši. Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni omrežji v njegovi lasti.
Keywords:oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja.
Year of publishing:2021
Publisher:[M. A. ]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:83172099 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:26279
Views:344
Downloads:39
Files:.pdf 2733$$diploma_mark-kolman_6.9.2021.pdf (1,91 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back