Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Authors:ID Kolman, Mark Aleksander (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
ID Pompe, Andrej (Comentor)
Files:.pdf 2733$$diploma_mark-kolman_6.9.2021.pdf (1,91 MB)
MD5: 8C92942B59D3F86CE7C439A2428DDAC7
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši. Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni omrežji v njegovi lasti.
Keywords:oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. A. ]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8401 New window
COBISS.SI-ID:83172099 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:27.10.2021
Views:1518
Downloads:123
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back