Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Avtorji:
ID
Kolman, Mark Aleksander
(Avtor)
ID
Pompe, Andrej
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pompe, Andrej
(Komentor)
Datoteke:
2733$$diploma_mark-kolman_6.9.2021.pdf
(1,91 MB)
MD5: 8C92942B59D3F86CE7C439A2428DDAC7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
GeaCol - Gea College
Opis:
V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši. Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni omrežji v njegovi lasti.
Ključne besede:
oglaševanje
,
digitalno oglaševanje
,
Google
,
Facebook
,
družbena omrežja.
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. A. ]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/ReVIS-8401
UDK:
005(043.3)
COBISS.SI-ID:
83172099
Datum objave v ReVIS:
27.10.2021
Število ogledov:
1848
Število prenosov:
125
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOLMAN, Mark Aleksander, 2021,
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. A. . [Dostopano 1 maj 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=8401
Kopiraj citat
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj