Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Avtorji:ID Kolman, Mark Aleksander (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pompe, Andrej (Komentor)
Datoteke:.pdf 2733$$diploma_mark-kolman_6.9.2021.pdf (1,91 MB)
MD5: 8C92942B59D3F86CE7C439A2428DDAC7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši. Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni omrežji v njegovi lasti.
Ključne besede:oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. A. ]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8401 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:83172099 Novo okno
Datum objave v ReVIS:27.10.2021
Število ogledov:1516
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj