Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
Authors:ID Bandelli, Maks (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2764$$diplomsko_delo_maks_bandelli__2_oddaja__1otp.pdf (2,12 MB)
MD5: 8E195C52AFC9E4308C0C23ECA9414E9D
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo opisuje proces uvajanja nove blagovne znamke maziva in olja na slovenskem trgu. Dandanes na trgu nastopa ogromna ponudba tovrstnih izdelkov, za uspeh pri prodaji in uveljavljanju nove blagovne znamke se je treba skrbno pripraviti in svojo ponudbo predstaviti na izstopajoč način. Čedalje bolj se je treba zavedati, da se število ponudnikov veča hitreje kot število povpraševalcev. Zelo pomembno je ugotoviti potencial, ki ga imamo z novo blagovno znamko, prednosti, ki jih lahko ponudimo kupcu, ter vzpostaviti pogoje, da se kupci prepričajo ter ujamejo z našim proizvodom na poti zadovoljevanja njihovih potreb.
Keywords:olja, maziva, Pakelo, uvajanje, blagovna znamka, pozicioniranje, potencial, prodaja.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Bandelli ]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8402 New window
COBISS.SI-ID:83175939 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:27.10.2021
Views:1990
Downloads:86
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back