Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
Avtorji:ID Bandelli, Maks (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2764$$diplomsko_delo_maks_bandelli__2_oddaja__1otp.pdf (2,12 MB)
MD5: 8E195C52AFC9E4308C0C23ECA9414E9D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo opisuje proces uvajanja nove blagovne znamke maziva in olja na slovenskem trgu. Dandanes na trgu nastopa ogromna ponudba tovrstnih izdelkov, za uspeh pri prodaji in uveljavljanju nove blagovne znamke se je treba skrbno pripraviti in svojo ponudbo predstaviti na izstopajoč način. Čedalje bolj se je treba zavedati, da se število ponudnikov veča hitreje kot število povpraševalcev. Zelo pomembno je ugotoviti potencial, ki ga imamo z novo blagovno znamko, prednosti, ki jih lahko ponudimo kupcu, ter vzpostaviti pogoje, da se kupci prepričajo ter ujamejo z našim proizvodom na poti zadovoljevanja njihovih potreb.
Ključne besede:olja, maziva, Pakelo, uvajanje, blagovna znamka, pozicioniranje, potencial, prodaja.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bandelli ]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8402 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:83175939 Novo okno
Datum objave v ReVIS:27.10.2021
Število ogledov:1986
Število prenosov:86
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj