Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
Avtorji:ID Jereb, Špela (Avtor)
ID Lisac, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2804$$diplomsko_delo_spela_jereb.pdf (2,26 MB)
MD5: 9F4D6EDB99C2B4C6FFB041CF43231A45
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Odnos med psihologijo barv in vedenjem potrošnikov je v poslovnem okolju glavno središče večine marketinških dejavnosti. V času, ko je naša družba predvsem potrošno naravnana, pri tem pa nizko motivirana v procesu nakupnega odločanja, barva embalaže odigra veliko vlogo. Moja raziskava je pokazala, da je barva embalaže kozmetičnega izdelka zelo pomemben dejavnik pri potrošnikovem izboru izdelka, saj izraža vsebino in služi kot vir informacij o lastnostih in pomenu izdelka, skozi izgled pa mu oblikuje imidž ter vpliva na vrednotenje izdelka v očeh potrošnika.
Ključne besede:embalaža, barva, potrošnik, nakup, odločitev.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Jereb]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8480 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:86180355 Novo okno
Datum objave v ReVIS:20.11.2021
Število ogledov:1616
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj