Naslov: | Inovativno učenje programiranja s pomočjo spletnih platform : diplomska naloga |
---|
Avtorji: | ID Pugelj, Erik (Avtor) ID Rojko, Katarina (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | VS_2021_Erik_Pugelj.pdf (2,77 MB) MD5: 5AFE7D50C9C9213A5618B7E84C1CBDA4
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
|
---|
Opis: | V diplomski nalogi se osredotočim na inovativno učenje s pomočjo spleta, zato opišem in analiziram štiri spletne platforme za učenje programiranja. V empiričnem delu obravnavam njihovo delovanje, identificiram njihove prednosti in slabosti ter s pomočjo odločitvene metode DEX, programskega orodja DEXi in rezultatov ankete podam odgovore na zastavljene hipoteze in raziskovalno vprašanje. Codecademy je ugotovljeno najboljša spletna platforma za učenje posameznih programskih jezikov, v primerjavi s freeCodeCamp, Courseri in edX. Prav tako se bodo mladi in starejši, neizkušeni v programiranju, najhitreje naučili programiranja s pomočjo spletne platforme Codecademy. Od primerjanih štirih platform pa je le freeCodeCamp brezplačna, medtem ko so preostale po zaključku osnovnih tečajev plačljive. |
---|
Ključne besede: | spletno učenje, učenje programiranja, Codecademy, freeCodeCamp, Coursera, edX |
---|
Kraj izida: | Novo mesto |
---|
Kraj izvedbe: | Novo mesto |
---|
Založnik: | [E. Pugelj] |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
Leto izvedbe: | 2021 |
---|
Št. strani: | XV, 70 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8524 |
---|
UDK: | 37:004.42 |
---|
COBISS.SI-ID: | 86762499 |
---|
Opomba: | Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
|
---|
Datum objave v ReVIS: | 01.12.2021 |
---|
Število ogledov: | 1547 |
---|
Število prenosov: | 115 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |