Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Digitalni vplivneži : zgled ali samo novodobni prodajalci?
Avtorji:ID Strupeh, Mateja (Avtor)
ID Rojko, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2021_Mateja_Strupeh.pdf (2,20 MB)
MD5: F6908F1EB37DDB0F6B0ED9F5EE8034AE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Živimo v hitro razvijajočem se svetu, kjer so spletna omrežja na voljo vsakomur. Dovolj je že prijava in že smo v virtualnem svetu, kjer je vse mogoče. Zato smo v sklopu magistrske naloge s pomočjo virov, literature, ankete, intervjujev in primerjave raziskali, ali so digitalni vplivneži zgled ali samo novodobni prodajalci. Med drugim smo ugotovili, da sledilci ne verjamejo vsega, kar vplivneži objavijo, in kadar so te objave polne materialističnih in podarjenih stvari, pri večini nimajo vpliva na njihovo počutje. Komentarji sledilcev so predvsem iskreni, se pa najdejo tudi posamezniki, ki se na podlagi objavljene vsebine odločijo, ali bodo iskreno komentirali. Zanimanje glede določene tematike je največkrat razlog, da začnejo s sledenjem vplivneža, znatiželjnost in predlog prijatelja pa sta tudi razloga, ki pritegneta novega sledilca. Vplivneži delno objavljajo z namenom, da bi pridobili sledilce in ustvarili sodelovanje s podjetji. Zato mora vplivnež imeti karizmo in temo, ki jo potem skozi objave razvija. Predvsem pa je pomembno, da je pri svojih objavah konsistenten ter vztrajen.
Ključne besede:YouTube, Instagram, Blog, Facebook, digitalni vplivnežI, sledilci
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[M. Strupeh]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XV, 79 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8534 Novo okno
UDK:316.472.4:316.774:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:86759171 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:03.12.2021
Število ogledov:1859
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:We live in a rapidly evolving world where such an online network is available to everyone. Enough is enough to sign up and we are already in a virtual world where anything is possible. Therefore, as part of the master's thesis, we used sources, literature, surveys, interviews and comparisons to investigate whether digital influencers are an example or just modern sellers. Among other things, we found that followers do not believe everything that influencers post and when the content is based on materialistic and gifted things, for most of them, they have no effect on their well-being. The comments of the followers are mostly sincere, there are also individuals who decide how to comment, based on the published content. Interest in certain topics is the biggest reason to start following an influencer, the curiosity and suggestion of friends, are also the reasons that attract a new follower. Influencers publishes in part with the intention to obtain followers and creating collaboration with companies. Therefore, the influencers must have a charisma and theme, which they develop through posts. Above all, it is important that they are consistent and persistent in posting.
Ključne besede:YouTube, Instagram, Blog, Facebook, digital influencers, followers


Nazaj