Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vstopna strategija podjetja Hooray studios na kanadski trg
Avtorji:Mlakar, Tine Jurij (Avtor)
Bobek, Vito (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Hooray Studios d.o.o., ki proizvaja unikatne personalizirane knjige za otroke. V delu smo se najprej posvetili vprašanju, katere načine poznamo pri prodoru na tuje trge. Nato smo izvedeli segmentacijo kupcev, opravil Porterjevo analizo konkurenčnosti trga in demografsko opisali kanadski trg ter kakšne prodajne potenciale omogoča preučevanemu podjetju. Opravil smo analizo poslovanja podjetja na podlagi ocene zadovoljstva strank v Kanadi in raziskali kanadsko davčno zakonodajo in pravne postopke pri ustanovitvi podjetja ter jih primerjal z evropskimi standardi. Da bi lahko svoje hipoteze potrdili oziroma ovrgli, smo opravil tudi intervju s predstavnikom podjetja, ki sodeluje pri postopku odpiranja novih trgov. Diplomsko nalogo smo končali z analizo sedanjega transporta knjig iz Velike Britanije v Kanado ter primerjal, za koliko bi se skrajšala dobavna veriga, če bi podjetje ustanovilo hčerinsko podjetje v Kanadi.
Ključne besede:Hooray Studios d.o.o., personalizirane knjige, Kanada, davki, pravni zakoni, transport, prodor na tuje trge.
Leto izida:2021
Založnik:[T. J. Mlakar]
Izvor:Ljubljana
UDK:005(043.3)
VisID:26701
COBISS_ID:90450947 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1015
Število prenosov:68
Datoteke:.pdf 2871$$zakljucno_delo.pdf (1,34 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj