Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Avtorji:ID Stojanovska, Daniela (Avtor)
ID Trop, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2863$$zakljucno_delo.pdf (1,06 MB)
MD5: 720C035E5CD4528AE26E2210C2D5159D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu smo analizirali vplivneže družbenih omrežij, in sicer na podlagi treh dejavnikov Hovlandovega modela verodostojnosti (privlačnost, strokovnost in zanesljivost). S pomočjo ankete, ki je potekala na primeru Lepe Afne, smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na privržence, da začnejo slediti in poslušati nasvete vplivnice. V empiričnem delu smo ugotovili, da privrženci začnejo slediti vplivnici Lepi Afni (Lei Filipovič) predvsem zaradi privlačnosti slik in zgodb, ki jih objavlja. Večina sledilcev Lepe Afne ne ocenjuje nadpovprečno na vsaj enem izmed dejavnikov. Privrženci, ki so aktivni sledilci, sledijo Lepi Afni zaradi nagradnih iger in kod, ki jih deli na svojem Instagram profilu.
Ključne besede:družbena omrežja, model verodostojnosti, vplivneži, Instagram, vplivnostni marketing.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Stojanovska]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8557 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:90445315 Novo okno
Datum objave v ReVIS:21.12.2021
Število ogledov:1390
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj