Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani
Avtorji:ID Pavlič, Ajta (Avtor)
ID Šilak, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2855$$zakljucno_delo.pdf (4,10 MB)
MD5: 4D8743754702B73C7A07DFE2D6BFB58C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu raziskujemo družbena omrežja, ki so v današnjih časih pomembna za vse ljudi. Nekateri jih uporabljamo za preživljanje prostega časa, medtem ko jih podjetja uporabljajo za oglaševanje izdelkov. Pri postavitvi spletne strani imamo v pomoč veliko orodij. Znano orodje za postavitev spletnih strani je WordPress, ki se pogosto uporablja med podjetji. Pri spletnem plačljivem oglaševanju je potrebno ustvariti kampanje in oglase za produkt oziroma storitev. Na koncu celotnega raziskovanja želimo priti do spoznanja iz katerega družbenega omrežja je preko plačljivih oglasov prišlo na našo spletno stran več ljudi.
Ključne besede:Oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, kampanja, oglas.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Pavlič]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8641 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:93359107 Novo okno
Datum objave v ReVIS:20.01.2022
Število ogledov:1493
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj