Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Authors:ID Šterbenc, Anže (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2626$$sterbenc_anze_diplomska_as_i5_cistopis_-_4_8_2021.pdf (737,64 KB)
MD5: C1BB830581C4CC33D6F3B64833F89578
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu. Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.
Keywords:sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Šterbenc]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8645 New window
COBISS.SI-ID:76701187 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:22.01.2022
Views:1318
Downloads:79
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back