Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Authors:Šterbenc, Anže (Author)
Sila, Iztok (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu. Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.
Keywords:sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19
Year of publishing:2021
Publisher:[A. Šterbenc]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:76701187 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:26719
Views:277
Downloads:21
Files:.pdf 2626$$sterbenc_anze_diplomska_as_i5_cistopis_-_4_8_2021.pdf (737,64 KB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back