Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Preoblikovanje vizualne podobe blagovne znamke slovenskega turizma (I feel Slovenia)
Avtorji:Kunič, Maja (Avtor)
Vuga, Nataša (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, samostojni visokošolski zavod
Ključne besede:diplomske naloge, vizualna podoba, blagovna znamka, prreoblikovanje, turizem
Leto izida:2022
Založnik:[M. Kunič]
Izvor:Ljubljana
UDK:766(043.2)=163.6
COBISS_ID:99096323 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:857
Število prenosov:77
Datoteke:.pdf RAZ_Kunic_Maja_i2022.pdf (3,22 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Redesign of the visual identity of Slovenian tourism brandmark (I feel Slovenia)


Nazaj