Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Preoblikovanje vizualne podobe blagovne znamke slovenskega turizma (I feel Slovenia) : diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)
Avtorji:ID Kunič, Maja (Avtor)
ID Vuga, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Kunic_Maja_i2022.pdf (3,22 MB)
MD5: BB147B63A7CFF2C27CF7165F57AB7E02
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, samostojni visokošolski zavod
Ključne besede:diplomske naloge, vizualna podoba, blagovna znamka, prreoblikovanje, turizem
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[M. Kunič]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:XI, 58 f.
PID:20.500.12556/ReVIS-8730 Novo okno
UDK:766(043.2)=163.6
COBISS.SI-ID:99096323 Novo okno
Datum objave v ReVIS:02.03.2022
Število ogledov:1258
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Redesign of the visual identity of Slovenian tourism brandmark (I feel Slovenia) : graduate thesis


Nazaj