Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Procrastination with students
Avtorji:Baluta, Anna (Avtor)
Krivec, Jana (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Our study aims to find out if the activities which students occupy themselves with when they procrastinate include signs of non-chemical addiction; as well as to find out the prevalence of procrastination among students. In the theoretical part, we describe procrastination, emotions that are connected to it, as well as triggers that result in procrastination. In this part, we also talk about addiction and dependency, as well as describe behavioral addiction. The theoretical part also includes a video gaming section, as it is built in the game's nature to motivate the player to play as much as possible, which makes it a prototype of a dangerous activity for a person that is in need of an immediate reward, when they are avoiding a hard and long-term goal, in other words, procrastinating. The empirical part presents the study, describes the quantitative methodology and the sample used in the research. The findings provide the reader more information about procrastination among students and insights on procrastination. Results showed that the prevalence of procrastination among our sample was 69.8%, 47.8% of the procrastinators reported experiencing signs of behavioral addiction towards their procrastination activity. We can conclude that even though procrastination itself is not as dangerous as addiction, it applies a lot of stress on the procrastinator, as well as provides an approximate 50% chance to develop symptoms of behavioral addiction, which is something more serious. Not only students, but everybody should be more careful with how they spend their free time, as well as pay attention to themselves to know when their body and their feelings are telling them they are in distress. Most importantly, do not run from procrastination, but face it, forgive yourself and find ways to overcome it.
Leto izida:2021
Založnik:[A. Baluta]
Izvor:Ljubljana
UDK:159.9
COBISS_ID:101387523 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:551
Število prenosov:40
Datoteke:.pdf RAZ_Baluta_Anna_i2021.pdf (1,13 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Prokrastinacija pri študentih
Opis:Namen te študije je ugotoviti ali dejavnosti, s katerimi se študenti ukvarjajo, med tem ko odlašajo z delom oz. prokrastinirajo, lahko vodijo do razvoja znakov vedenjske zasvojenosti. Prav tako smo raziskovali, kako razširjena je prokrastinacija med študenti. V teoretičnem delu smo predstavili kaj pravzaprav je prokrastinacija, katera čustva so z njo asociirana in tudi kaj lahko posameznika spodbudi k odlašanju dela. Podrobneje je predstavljena odvisnost in njene značilnosti, kot tudi vedenjska zasvojenost. Poseben razdelek je namenjen video igram, saj te predstavljajo še posebej nevarno prokrastinacijsko aktivnost za posameznike, ki v odlašanju dela iščejo hitro zadovoljitev, saj posameznika motivirajo, da čim več časa nameni igranju in ga za to tudi nagrajujejo. Empirični del študije opisuje kvantitativno metodologijo in vzorec uporabljen v študiji. Rezultati nam razkrijejo več informacij o prokrastinaciji študentov in vpogled v statistiko raziskave. Izmed študentov 69.8% priznava prokrastinacijo, izmed teh pa 47.8% poroča o znakih vedenjske odvisnosti v povezavi s prokrastinacijsko aktivnostjo. Iz raziskave lahko zaključimo, da kljub temu, da prokrastinacija sama ni pretirano nevarna dejavnost, posamezniku naloži veliko nepotrebnega stresa in, zaskrbljujoče, tudi približno 50% možnost, da razvije simptome vedenjske zasvojenosti. Vsi, ne samo študenti, bi morali biti bolj pozorni kako si strukturiramo prosti čas, da si ne ustvarjamo nepotrebnega stresa. Pomembno je, da ne bežimo pred prokrastinacijo, temveč se z njo soočamo, si oprostimo in najdemo načine, kako jo premagati.
Ključne besede:prokrastinacija, samopodoba, dobro počutje, vedenjska zasvojenost, učinkovitost, video igre, diplomske naloge


Nazaj