Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Scratch za učenje programiranja
Authors:Kernc, Andreja (Author)
Erman, Nuša (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:Scratch je orodje za blokovno programiranje, ki omogoča izdelavo interaktivnih zgodb, iger in animacij. Namenjen je otrokom med 8. in 16. letom, ponuja tudi poenostavljeno verzijo ScratchJr za mlajše otroke. Orodje spodbuja razvoj različnih vidikov razmišljanja, sposobnosti ugotavljanja različnih pristopov k reševanju problemov ter sposobnosti timskega dela, kar je uporabno širše, ne le na področju programiranja. V nalogi predstavljam Scratch s teoretičnega in praktičnega vidika – vsebinske možnosti, primernost za učenje programiranja za otroke, možnost uporabe tako v šoli kot tudi doma ter dostopnost spletne pomoči za uporabo orodja. V nalogi prav tako ugotavljam, da avtorji načine učenja, kot jih ponuja Scratch, prepoznavajo kot pomembne v današnjem času, ko imamo na voljo ogromno informacij in problemov, za katere moramo najti čim boljše rešitve; pri slednjem nam pride prav ravno kritično razmišljanje in sposobnost razmišljanja izven okvirjev.
Keywords:Scratch, programiranje, izobraževanje, učenje, kreativno razmišljanje, računsko razmišljanje
Year of publishing:2022
Publisher:[A. Kernc]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:106899715 Link is opened in a new window
UDC:004.42(043.2)
Note:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Views:1075
Downloads:141
Files:.pdf VS_2022_Andreja_Kernc.pdf (1,70 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back