Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Scratch za učenje programiranja
Avtorji:Kernc, Andreja (Avtor)
Erman, Nuša (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Scratch je orodje za blokovno programiranje, ki omogoča izdelavo interaktivnih zgodb, iger in animacij. Namenjen je otrokom med 8. in 16. letom, ponuja tudi poenostavljeno verzijo ScratchJr za mlajše otroke. Orodje spodbuja razvoj različnih vidikov razmišljanja, sposobnosti ugotavljanja različnih pristopov k reševanju problemov ter sposobnosti timskega dela, kar je uporabno širše, ne le na področju programiranja. V nalogi predstavljam Scratch s teoretičnega in praktičnega vidika – vsebinske možnosti, primernost za učenje programiranja za otroke, možnost uporabe tako v šoli kot tudi doma ter dostopnost spletne pomoči za uporabo orodja. V nalogi prav tako ugotavljam, da avtorji načine učenja, kot jih ponuja Scratch, prepoznavajo kot pomembne v današnjem času, ko imamo na voljo ogromno informacij in problemov, za katere moramo najti čim boljše rešitve; pri slednjem nam pride prav ravno kritično razmišljanje in sposobnost razmišljanja izven okvirjev.
Ključne besede:Scratch, programiranje, izobraževanje, učenje, kreativno razmišljanje, računsko razmišljanje
Leto izida:2022
Založnik:[A. Kernc]
Izvor:Novo mesto
UDK:004.42(043.2)
COBISS_ID:106899715 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Število ogledov:279
Število prenosov:50
Datoteke:.pdf VS_2022_Andreja_Kernc.pdf (1,70 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj