Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vstop podjetja Polident, d. o. o., na Kitajski trg
Authors:ID Brglez, Žan (Author)
ID Bobek, Vito (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2900$$zakljucno_delo.pdf (745,19 KB)
MD5: F583649FB47C78246FA14997CD8F595A
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Internacionalizacijo opredelimo kot proces, s katerim podjetje vstopi na tuji trg. Polident, d. o. o., je podjetje z dolgo in pestro zgodovino in je prisotno na več kot 60 različnih svetovnih trgih, med katerimi pa še ni kitajskega. V diplomski nalogi smo predstavili podjetje PoliDent in analizirali njegovo konkurenčnost. Narejena je bila analiza kitajskega trga. Omenjeni trg smo analizirali z analizo SWOT. Raziskali in predstavili smo tudi regulativno-zakonodajni vidik vstopa na trg. Izvedli smo dva intervjuja, in sicer s predstavnikom nemškega podjetja iz iste stroke, ki svoje proizvode že izvaža na kitajski trg, in z odgovorno osebo za internacionalizacijo podjetja Polident, d. o. o. Menim, da kitajski trg zaradi svoje velikosti in ponujenih izdelkov predstavlja velik potencial za podjetje PoliDent.
Keywords:Polident, d. o. o., internacionalizacija, medicinski pripomočki, kitajski trg, vstopna strategija
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[Ž. Brglez]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-8893 New window
COBISS.SI-ID:99615491 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:13.06.2022
Views:974
Downloads:62
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back