Naslov: | Vstop podjetja Polident, d. o. o., na Kitajski trg |
---|
Avtorji: | ID Brglez, Žan (Avtor) ID Bobek, Vito (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | 2900$$zakljucno_delo.pdf (745,19 KB) MD5: F583649FB47C78246FA14997CD8F595A
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | GeaCol - Gea College
|
---|
Opis: | Internacionalizacijo opredelimo kot proces, s katerim podjetje vstopi na tuji trg.
Polident, d. o. o., je podjetje z dolgo in pestro zgodovino in je prisotno na več kot 60 različnih svetovnih trgih, med katerimi pa še ni kitajskega.
V diplomski nalogi smo predstavili podjetje PoliDent in analizirali njegovo konkurenčnost. Narejena je bila analiza kitajskega trga. Omenjeni trg smo analizirali z analizo SWOT. Raziskali in predstavili smo tudi regulativno-zakonodajni vidik vstopa na trg. Izvedli smo dva intervjuja, in sicer s predstavnikom nemškega podjetja iz iste stroke, ki svoje proizvode že izvaža na kitajski trg, in z odgovorno osebo za internacionalizacijo podjetja Polident, d. o. o.
Menim, da kitajski trg zaradi svoje velikosti in ponujenih izdelkov predstavlja velik potencial za podjetje PoliDent. |
---|
Ključne besede: | Polident, d. o. o., internacionalizacija, medicinski pripomočki, kitajski trg, vstopna strategija |
---|
Kraj izida: | Ljubljana |
---|
Založnik: | [Ž. Brglez] |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8893 |
---|
UDK: | 005(043.3) |
---|
COBISS.SI-ID: | 99615491 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 13.06.2022 |
---|
Število ogledov: | 973 |
---|
Število prenosov: | 62 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |