Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vstop podjetja Polident, d. o. o., na Kitajski trg
Avtorji:ID Brglez, Žan (Avtor)
ID Bobek, Vito (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2900$$zakljucno_delo.pdf (745,19 KB)
MD5: F583649FB47C78246FA14997CD8F595A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Internacionalizacijo opredelimo kot proces, s katerim podjetje vstopi na tuji trg. Polident, d. o. o., je podjetje z dolgo in pestro zgodovino in je prisotno na več kot 60 različnih svetovnih trgih, med katerimi pa še ni kitajskega. V diplomski nalogi smo predstavili podjetje PoliDent in analizirali njegovo konkurenčnost. Narejena je bila analiza kitajskega trga. Omenjeni trg smo analizirali z analizo SWOT. Raziskali in predstavili smo tudi regulativno-zakonodajni vidik vstopa na trg. Izvedli smo dva intervjuja, in sicer s predstavnikom nemškega podjetja iz iste stroke, ki svoje proizvode že izvaža na kitajski trg, in z odgovorno osebo za internacionalizacijo podjetja Polident, d. o. o. Menim, da kitajski trg zaradi svoje velikosti in ponujenih izdelkov predstavlja velik potencial za podjetje PoliDent.
Ključne besede:Polident, d. o. o., internacionalizacija, medicinski pripomočki, kitajski trg, vstopna strategija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Brglez]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-8893 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:99615491 Novo okno
Datum objave v ReVIS:13.06.2022
Število ogledov:973
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj