| Naslov: | Vstop podjetja Polident, d. o. o., na Kitajski trg |
|---|
| Avtorji: | ID Brglez, Žan (Avtor) ID Bobek, Vito (Mentor) Več o mentorju...  |
| Datoteke: | 2900$$zakljucno_delo.pdf (745,19 KB) MD5: F583649FB47C78246FA14997CD8F595A
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
|---|
| Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
|---|
| Organizacija: | GeaCol - Gea College
|
|---|
| Opis: | Internacionalizacijo opredelimo kot proces, s katerim podjetje vstopi na tuji trg.
Polident, d. o. o., je podjetje z dolgo in pestro zgodovino in je prisotno na več kot 60 različnih svetovnih trgih, med katerimi pa še ni kitajskega.
V diplomski nalogi smo predstavili podjetje PoliDent in analizirali njegovo konkurenčnost. Narejena je bila analiza kitajskega trga. Omenjeni trg smo analizirali z analizo SWOT. Raziskali in predstavili smo tudi regulativno-zakonodajni vidik vstopa na trg. Izvedli smo dva intervjuja, in sicer s predstavnikom nemškega podjetja iz iste stroke, ki svoje proizvode že izvaža na kitajski trg, in z odgovorno osebo za internacionalizacijo podjetja Polident, d. o. o.
Menim, da kitajski trg zaradi svoje velikosti in ponujenih izdelkov predstavlja velik potencial za podjetje PoliDent. |
|---|
| Ključne besede: | Polident, d. o. o., internacionalizacija, medicinski pripomočki, kitajski trg, vstopna strategija |
|---|
| Kraj izida: | Ljubljana |
|---|
| Založnik: | [Ž. Brglez] |
|---|
| Leto izida: | 2022 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/ReVIS-8893  |
|---|
| UDK: | 005(043.3) |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 99615491  |
|---|
| Datum objave v ReVIS: | 13.06.2022 |
|---|
| Število ogledov: | 1811 |
|---|
| Število prenosov: | 68 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |