Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke Mavi
Avtorji:ID Golob, Peter (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2995$$zakljucno_delo.pdf (740,57 KB)
MD5: DBF3134FE1DB9CC5F5138A649A0531A7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomski nalogi je opredeljen vpliv blagovne znamke na odločitve kupcev glede odnosa do izdelka ali storitve in glede nakupa izdelka ali storitve. Predstavljeni bodo osnovni pristopi za razvoj novega izdelka ter strategijo znamke MAVI. Na začetku je predstavljeno podjetje MAVI, d. o. o., ki se ukvarja s prodajo programov za vodovod, sanitarno opremo, ogrevanje ter prezračevanje različnih blagovnih znamk drugih proizvajalcev. V nadaljevanju je predstavljen pojem blagovne znamke, njena vloga in pomen ter upravljanje in zaščita blagovne znamke. V empiričnem delu naloge je na osnovi anketnega vprašalnika predstavljena raziskava o smiselnosti razširitve lastne blagovne znamke. Raziskava bo opravljena na vzorcu kupcev – inštalaterjev ter kupcev – končnih uporabnikov. Inštalaterji so pomembni, saj imajo neposredni stik z naročnikom kot izvajalec, monter.
Ključne besede:blagovna znamka, prepoznavnost, lastna blagovna znamka MAVI, trženje, raziskava.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Golob]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-8899 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:109955075 Novo okno
Datum objave v ReVIS:13.06.2022
Število ogledov:1025
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj