Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti : magistrska naloga
Avtorji:ID Selič, Tanja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Selic_Tanja_i2022.pdf (1,29 MB)
MD5: 65F1692390AA31F6F107F30CD83E4F0B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, digitalni marketing, digitalno marketinško komuniciranje, oglaševanje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[T. Selič]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VII, 65 str., [2] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-8930 Novo okno
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:112619011 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:24.06.2022
Število ogledov:1382
Število prenosov:77
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj