Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetja
Authors:ID Božičnik, Tjaša (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3180$$zakljucno_delo.pdf (2,43 MB)
MD5: 39E8B4F3464759F973064221598B114E
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu smo obravnavali pojem celostna grafična podoba (CGP) in njeno umestitev v poslovno politiko organizacije. To smo storili s pomočjo referenčnega trikotnika in opredelili pojme, kot so realna identiteta, imidž in simbolni identitetni sistem. Preučili smo njene osnovne elemente in se dotaknili osnov digitalnega marketinga v povezavi s CGP. V empiričnem delu smo se osredotočali na izbrano podjetje FireApp in analizo njegovih elementov v CGP. S pomočjo ankete smo preučili primernost trenutne CGP. Raziskali smo ustreznost izbranih vrednot, uporabo barv, tipografije in slogana. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili oz. ovrgli vnaprej določene hipoteze.
Keywords:Celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, digitalni marketing, logotip, FireApp.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Božičnik]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9025 New window
COBISS.SI-ID:118956291 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:23.08.2022
Views:1015
Downloads:72
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back