Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetja
Avtorji:ID Božičnik, Tjaša (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3180$$zakljucno_delo.pdf (2,43 MB)
MD5: 39E8B4F3464759F973064221598B114E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu smo obravnavali pojem celostna grafična podoba (CGP) in njeno umestitev v poslovno politiko organizacije. To smo storili s pomočjo referenčnega trikotnika in opredelili pojme, kot so realna identiteta, imidž in simbolni identitetni sistem. Preučili smo njene osnovne elemente in se dotaknili osnov digitalnega marketinga v povezavi s CGP. V empiričnem delu smo se osredotočali na izbrano podjetje FireApp in analizo njegovih elementov v CGP. S pomočjo ankete smo preučili primernost trenutne CGP. Raziskali smo ustreznost izbranih vrednot, uporabo barv, tipografije in slogana. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili oz. ovrgli vnaprej določene hipoteze.
Ključne besede:Celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, digitalni marketing, logotip, FireApp.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Božičnik]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9025 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:118956291 Novo okno
Datum objave v ReVIS:23.08.2022
Število ogledov:1011
Število prenosov:72
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj