Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Etika v marketingu
Avtorji:ID Roljić, Peter (Avtor)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3225$$zakljucno_delo.pdf (3,02 MB)
MD5: 29643E88FEA68459D18EA2449EFB19F4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano področje etike v marketingu. Gre za tematiko, o kateri se malo govori, a se jo zaradi kapitalistično usmerjene družbe pogosto spregleda in krši. Etika v marketingu je pomembna, ker postavlja nujno potrebna pravila in okvirje zdrave družbe. V diplomskem delu so obravnavana področja etike v marketingu, etike in morale, etični kodeks, marketing, etika in proizvod, etika in cena, etika in promocija, etika in distribucija/prodaja, etika in trženje otrokom, etične omejitve ter upravljanje z omejitvami, determinante moralnega poslovanja, načela ter upravljanje poslovne etike in bontona. V diplomskem delu smo povzeli izsledke tako domače kot tudi tuje strokovne literature.
Ključne besede:etika, marketing, oglaševanje, kapital, podjetništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Roljić]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9026 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:119220739 Novo okno
Datum objave v ReVIS:25.08.2022
Število ogledov:933
Število prenosov:68
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj