Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Pomembnost vzdrževanja dobrih odnosov z obstoječimi kupci v B2B
Authors:ID Joldić, Admir (Author)
ID Zupančič, Polona (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3191$$zakljucno_delo.pdf (517,05 KB)
MD5: 8D5448189BA42F19A01812168E064859
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo je preverjalo pomembnost vzdrževanja uspešnih poslovnih odnosov v poslovanju B2B, ki so predvsem v zadnjih treh letih vse bolj pogojeni z eno in edino nepogrešljivo poslovno strategijo, komunikacijo, ki pa je zaradi globalne situacije postavljena pred nove izzive. Poseben poudarek je bil namenjen vplivu dolgoročnega partnerstva na t. i. oskrbovalne verige. Ti dejavniki so postali namreč nerazdružljivo povezani. To je bilo dokazano tudi v dotičnem diplomskem delu, kjer smo s petimi tezami, ki smo jih preverjali preko intervjujev, ugotovili, da se podjetja tako na slovenskem kot hrvaškem in bosanskem tržišču odlično zavedajo pomena dobrih komunikacijskih veščin, tehnološko usposobljenega kadra ter managerskih odločitev, ki odločilno vplivajo na uspešnost podjetja.
Keywords:Oskrbovalne verige, B2B, nove komunikacijske poti, komunikacija, pomembnost vzdrževanja odnosov v podjetništvu, lojalnost, dolgoročni medpodjetniški dogovori.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Joldić]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9040 New window
COBISS.SI-ID:120729091 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:30.08.2022
Views:982
Downloads:53
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back