Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomembnost vzdrževanja dobrih odnosov z obstoječimi kupci v B2B
Avtorji:ID Joldić, Admir (Avtor)
ID Zupančič, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3191$$zakljucno_delo.pdf (517,05 KB)
MD5: 8D5448189BA42F19A01812168E064859
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo je preverjalo pomembnost vzdrževanja uspešnih poslovnih odnosov v poslovanju B2B, ki so predvsem v zadnjih treh letih vse bolj pogojeni z eno in edino nepogrešljivo poslovno strategijo, komunikacijo, ki pa je zaradi globalne situacije postavljena pred nove izzive. Poseben poudarek je bil namenjen vplivu dolgoročnega partnerstva na t. i. oskrbovalne verige. Ti dejavniki so postali namreč nerazdružljivo povezani. To je bilo dokazano tudi v dotičnem diplomskem delu, kjer smo s petimi tezami, ki smo jih preverjali preko intervjujev, ugotovili, da se podjetja tako na slovenskem kot hrvaškem in bosanskem tržišču odlično zavedajo pomena dobrih komunikacijskih veščin, tehnološko usposobljenega kadra ter managerskih odločitev, ki odločilno vplivajo na uspešnost podjetja.
Ključne besede:Oskrbovalne verige, B2B, nove komunikacijske poti, komunikacija, pomembnost vzdrževanja odnosov v podjetništvu, lojalnost, dolgoročni medpodjetniški dogovori.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Joldić]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9040 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:120729091 Novo okno
Datum objave v ReVIS:30.08.2022
Število ogledov:980
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj