Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen digitalnega marketinga v dejavnosti fitnesov in osebnega trenerstva : magistrska naloga
Avtorji:ID Kastelic, Marino (Avtor)
ID Sedej, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Kastelic_Marino_i2022.pdf (1,64 MB)
MD5: 2461578918999C81771549C5FACDB6DB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, digitalni marketing, oglaševanje, fitnes, osebno trenerstvo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[M. Kastelic]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VIII, 67 str., [4] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-9067 Novo okno
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:117200387 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:06.09.2022
Število ogledov:919
Število prenosov:59
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj