Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pomen digitalnega marketinga v dejavnosti fitnesov in osebnega trenerstva
Avtorji:Kastelic, Marino (Avtor)
Sedej, Tanja (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, digitalni marketing, oglaševanje, fitnes, osebno trenerstvo
Leto izida:2022
Založnik:[M. Kastelic]
Izvor:Celje
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS_ID:117200387 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:504
Število prenosov:45
Datoteke:.pdf RAZ_Kastelic_Marino_i2022.pdf (1,64 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj