Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza vedenja potrošnikov pri spletnem nakupovanju : magistrska naloga
Avtorji:ID Petek, Diana (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Petek_Diana_i2022.pdf (1,35 MB)
MD5: 0F101867F43333A186C22EAAD2B382E8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:vedenje potrošnikov, spletno nakupovanje, spletne trgovine, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[D. Petek]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VIII, 66 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-9068 Novo okno
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:117203459 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:06.09.2022
Število ogledov:1630
Število prenosov:91
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj