Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
Authors:Rakita, Saša (Author)
Lisac, Aleš (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Uporaba spleta in tehnična dovršenost kupca spreminjata vlogo prodajalca, ki ima opravka z izobraženim kupcem. V diplomskem delu me je zanimalo, kdo je sodoben prodajalec, kakšne sposobnosti in lastnosti mora imeti in s katerimi inovativnimi tehnikami prodaje lahko vpliva na nakupno odločitev kupca. V opravljeni raziskavi sem ugotovila, da je najpomembnejša značilnost prodajalca samozavest, najšibkejša pa neznanje. Prodajalci s kupcem najraje komunicirajo neposredno in se zavedajo moči prvega vtisa pri stranki. Reden pristop, majhni redni stiki in obveščanje o novostih so se izkazali kot najpogosteje uporabljene psihološke prodajne tehnike. V podjetjih, kjer so se posluževali izobraževanj, so le-ta ocenili kot uspešna.
Keywords:sodobni prodajalec, prodajni proces, inovativne tehnike prodaje, izobraženi kupec, komunikacija
Year of publishing:2022
Publisher:[S. Rakita]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:122555139 Link is opened in a new window
UDC:658.6(043.3)
VisID:27390
Views:609
Downloads:64
Files:.pdf 3243$$zakljucno_delo.pdf (1,40 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back