Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Spletna prodaja in dejavniki, ki vplivajo na vedenje potrošnika
Avtorji:Mađerić, Davor (Avtor)
Sedej, Tanja (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:spletna prodaja, vedenje potrošnikov, hedonistična motivacija, magistrsko delo
Leto izida:2022
Založnik:[D. Mađerić]
Izvor:Celje
UDK:366.1:004.738.5:339(043.2)
COBISS_ID:122734851 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Število ogledov:668
Število prenosov:54
Datoteke:.pdf RAZ_Maderic_Davor_i2022.pdf (1,06 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj