Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pomen blagovne znamke za podjetje na medpodjetniškem trgu
Avtorji:Potočnik, Dušan (Avtor)
Jagodič, Gregor (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, trženje, medpodjetniško poslovanje, blagovna znamka, management znanja
Leto izida:2022
Založnik:[D. Potočnik]
Izvor:Celje
UDK:658.626(043.2)
COBISS_ID:122724099 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:565
Število prenosov:77
Datoteke:.pdf RAZ_Potocnik_Dusan_i2022.pdf (1,86 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj