Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Marketinška strategija za izbrano podjetje
Authors:ID Vitanc, Luka (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3347$$zakljucno_delo.pdf (909,81 KB)
MD5: 1614196BCB455DDE54EF39BEA3341D38
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Marketing je zelo pomemben dejavnik uspeha vsakega podjetja. V diplomskem delu najprej teoretično predstavimo marketinško strategijo in njene sestavine. Vse od načrtovanja, raziskav in analiz, ciljev, vrst strategij, strategij in digitalizacij. Potem predstavimo marketinški splet 4P. Diplomsko delo zaključimo s precej obsežno raziskavo – anketo, s katero prepoznamo položaj podjetja in njegove blagovne znamke na trgu. Rezultate podrobno analiziramo in prepoznamo, kaj je za uspeh v segmentu natikačev pomembno. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili v naprej določene hipoteze in dosego ciljev diplomskega dela.
Keywords:marketinška strategija, marketinški miks, čevljarstvo, Čevljarstvo Jazbec Pavel, raziskava trga.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Vitanc]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9140 New window
COBISS.SI-ID:125761539 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:01.10.2022
Views:873
Downloads:73
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back