Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Marketinška strategija za izbrano podjetje
Avtorji:ID Vitanc, Luka (Avtor)
ID Sila, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3347$$zakljucno_delo.pdf (909,81 KB)
MD5: 1614196BCB455DDE54EF39BEA3341D38
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Marketing je zelo pomemben dejavnik uspeha vsakega podjetja. V diplomskem delu najprej teoretično predstavimo marketinško strategijo in njene sestavine. Vse od načrtovanja, raziskav in analiz, ciljev, vrst strategij, strategij in digitalizacij. Potem predstavimo marketinški splet 4P. Diplomsko delo zaključimo s precej obsežno raziskavo – anketo, s katero prepoznamo položaj podjetja in njegove blagovne znamke na trgu. Rezultate podrobno analiziramo in prepoznamo, kaj je za uspeh v segmentu natikačev pomembno. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili v naprej določene hipoteze in dosego ciljev diplomskega dela.
Ključne besede:marketinška strategija, marketinški miks, čevljarstvo, Čevljarstvo Jazbec Pavel, raziskava trga.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Vitanc]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9140 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:125761539 Novo okno
Datum objave v ReVIS:01.10.2022
Število ogledov:871
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj