Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse
Authors:ID Žitnik, Tilen (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3331$$zakljucno_delo.pdf (4,52 MB)
MD5: D2898698FD10A7C2BA2EDE5563EC601A
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Digitalizacija nepremičninskega sektorja je neizbežna in je v času pandemije covida-19 še posebej v ekspanziji, saj smo ljudje primorani gledati vse v zvezi z nepremičninami na spletu. Magistrsko delo, se deli na teoretični in praktični del. V prvem delu smo predstavili vso potrebno teorijo za lažje razumevanje praktičnega dela. V drugem delu, praktičnemu delu, smo začeli z anketo, s katero smo preučili, ali je trg pripravljen na tako celovito ponudbo za vse v zvezi z nepremičninami, kot jo bo ponujala naša spletna platforma, Dom za vse.
Keywords:nepremičnine, spletna platforma, digitalizacija, poslovni načrt, digitalni marketing
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Žitnik]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9183 New window
COBISS.SI-ID:126175747 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:19.10.2022
Views:1101
Downloads:54
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŽITNIK, Tilen, 2022, Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse [online]. Master’s thesis. Ljubljana : T. Žitnik. [Accessed 22 April 2025]. Retrieved from: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=9183
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Searching for similar works...Please wait....
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back