Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse
Avtorji:ID Žitnik, Tilen (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3331$$zakljucno_delo.pdf (4,52 MB)
MD5: D2898698FD10A7C2BA2EDE5563EC601A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Digitalizacija nepremičninskega sektorja je neizbežna in je v času pandemije covida-19 še posebej v ekspanziji, saj smo ljudje primorani gledati vse v zvezi z nepremičninami na spletu. Magistrsko delo, se deli na teoretični in praktični del. V prvem delu smo predstavili vso potrebno teorijo za lažje razumevanje praktičnega dela. V drugem delu, praktičnemu delu, smo začeli z anketo, s katero smo preučili, ali je trg pripravljen na tako celovito ponudbo za vse v zvezi z nepremičninami, kot jo bo ponujala naša spletna platforma, Dom za vse.
Ključne besede:nepremičnine, spletna platforma, digitalizacija, poslovni načrt, digitalni marketing
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Žitnik]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9183 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:126175747 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.10.2022
Število ogledov:846
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj