Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
Avtorji:Mlakar Talović, Andreja (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:vedenje porabnikov, nakupno odločanje, kava, blagovna znamka, management znanja
Leto izida:2022
Založnik:[A. Mlakar Talović]
Izvor:Celje
UDK:366:658.8(043.2)
COBISS_ID:125729539 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:536
Število prenosov:71
Datoteke:.pdf RAZ_Mlakar_Talovic_Andreja_i2022.pdf (1,32 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj