Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Priprava strategije upravljanja blagovne znamke na področju trajnostnega razvoja : diplomsko delo
Avtorji:ID Kopinšek, Borut (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Kopinsek_Borut_i2022.pdf (1,14 MB)
MD5: B403AF99807BCFF67A16778DC53A3866
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, upravljanje blagovne znamke, znamčenje, trajnostni razvoj, ZeleniCar
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[B. Kopinšek]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VI, 45 str., [2] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-9197 Novo okno
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:126295043 Novo okno
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:24.10.2022
Število ogledov:799
Število prenosov:57
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj