Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu : magistrska naloga
Avtorji:ID Očko, Klemen (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Ocko_Klemen_i2022.pdf (1,17 MB)
MD5: A29F5D7EE9419389921A78F582723FCA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, digitalni marketing, management znanja, družbena omrežja, turizem, hotelirstvo, hoteli
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[K. Očko]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:IX, 62 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-9207 Novo okno
UDK:339.138:640.412(043.2)
COBISS.SI-ID:126241283 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:24.10.2022
Število ogledov:1011
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj