Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Uporaba družabnih omrežij pri krepitvi blagovne znamke na študiji primera podjetja Deltahub
Avtorji:Razinger, Lara (Avtor)
Lipnik, Aleš (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, pridružena članica Univerze na Primorskem
Ključne besede:diplomske naloge, družabna omrežja, znamčenje, blagovne znamke, tuji trgi
Leto izida:2022
Založnik:[L. Razinger]
Izvor:Ljubljana
UDK:004.7(043.2)=163.6
COBISS_ID:127642883 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:80
Število prenosov:6
Datoteke:.pdf RAZ_Razinger_Lara_i2022.pdf (5,97 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of social networks in brand strenghtening strategies, Deltahub case study


Nazaj