Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba družabnih omrežij pri krepitvi blagovne znamke na študiji primera podjetja Deltahub : diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)
Avtorji:ID Razinger, Lara (Avtor)
ID Lipnik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Razinger_Lara_i2022.pdf (5,97 MB)
MD5: 4FAE2CA92857B099C8B6E0F6F8E96977
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, samostojni visokošolski zavod
Ključne besede:diplomske naloge, družabna omrežja, znamčenje, blagovne znamke, tuji trgi
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[L. Razinger]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:IX, 58 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-9246 Novo okno
UDK:004.7(043.2)=163.6
COBISS.SI-ID:127642883 Novo okno
Datum objave v ReVIS:06.11.2022
Število ogledov:869
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of social networks in brand strenghtening strategies, Deltahub case study : graduate thesis


Nazaj