Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Implementacija marketinških orodij v delovni proces
Authors:ID Verbančič, Domen Aljaž (Author)
ID Mithans, Nataša (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3406$$zakljucno_delo.pdf (1,62 MB)
MD5: A1EAE24ABAC2DD11EE32047BA33B7DA2
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Razvoj novih tehnologij za pomoč pri delu od podjetij in zaposlenih zahteva nenehno učenje in prilagajanje spremembam. CRM je strategija, ki v ospredje postavlja odnose s strankami. V diplomski nalogi sem skušal predstaviti strategijo za uspešno implementacijo CRM. Za to je bilo treba najprej raziskati zgodovino ter razlog za nastanek in razvoj koncepta CRM. Raziskani so bili najpogostejši izzivi podjetij pri postopku implementacije CRM, predstavljena pa je bila tudi strategija za pomoč pri implementaciji. Ena izmed zaznanih težav je bila pomanjkanje znanja in izobraževanja zaposlenih na tem področju, zaznana pa je bila tudi sprememba odločevalske vloge pri izbiri orodij CMR.
Keywords:digitalni marketing, upravljanje odnosov s strankami, CRM, marketinška orodja, implementacija CRM, programska oprema CRM
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. A. Verbančič]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9291 New window
COBISS.SI-ID:130516483 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:22.11.2022
Views:1033
Downloads:76
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back