Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.
Authors:ID Vidic, Miha (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3443$$zakljucno_delo.pdf (957,13 KB)
MD5: DECB88358AC7D55DC4D03E5299A869A7
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je predstavljeno malo družinsko podjetje Aspekt, d. o. o., ki se ukvarja z varstvom pri delu, požarno varnostjo in raznimi usposabljanji. Ker bi v podjetju radi naredili korak naprej in ga imajo stranke rade, smo naredili raziskavo na področju njegove blagovne znamke. Dobro izdelana blagovna znamka namreč lahko podjetju da tisto dodano vrednost, ki bo podjetje naredilo uspešnejše od konkurence in mu dalo tudi večjo prepoznavnost na trgu. V diplomskem delu smo raziskali, koliko je podjetje delalo na upravljanju blagovne znamke do sedaj. Nato smo s pomočjo raziskav in teoretičnih izhodišč podali smernice za nadaljnjo grajenje njegove blagovne znamke.
Keywords:Blagovna znamka, pozicioniranje, percepcija, tržna znamka, upravljanje.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Vidic]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9545 New window
COBISS.SI-ID:139271427 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:24.01.2023
Views:1026
Downloads:58
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back