Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.
Avtorji:ID Vidic, Miha (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3443$$zakljucno_delo.pdf (957,13 KB)
MD5: DECB88358AC7D55DC4D03E5299A869A7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu je predstavljeno malo družinsko podjetje Aspekt, d. o. o., ki se ukvarja z varstvom pri delu, požarno varnostjo in raznimi usposabljanji. Ker bi v podjetju radi naredili korak naprej in ga imajo stranke rade, smo naredili raziskavo na področju njegove blagovne znamke. Dobro izdelana blagovna znamka namreč lahko podjetju da tisto dodano vrednost, ki bo podjetje naredilo uspešnejše od konkurence in mu dalo tudi večjo prepoznavnost na trgu. V diplomskem delu smo raziskali, koliko je podjetje delalo na upravljanju blagovne znamke do sedaj. Nato smo s pomočjo raziskav in teoretičnih izhodišč podali smernice za nadaljnjo grajenje njegove blagovne znamke.
Ključne besede:Blagovna znamka, pozicioniranje, percepcija, tržna znamka, upravljanje.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vidic]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9545 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:139271427 Novo okno
Datum objave v ReVIS:24.01.2023
Število ogledov:1024
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj