Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Psihološki vpliv družbenih omrežij na nakupne odločitve mladih
Avtorji:
ID
Damjanić, Aleksandra
(Avtor)
ID
Lisac, Aleš
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
3489$$zakljucno_delo.pdf
(2,11 MB)
MD5: DCB65E57D1C81EA5EE6C150D86AA00E0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
GeaCol - Gea College
Opis:
Temeljni cilj diplomskega dela je podati informacije o vplivu družbenih omrežij na nakupne odločitve, posebej pri mlajših generacijah, ki odraščajo z njimi. Življenja si namreč ni mogoče predstavljati brez tehnologije in pametnih naprav ter njihove vsebine – posebej omrežij, ki nam nudijo neomejeno število informacij in številne interaktivne možnosti. Kakšen je torej pravzaprav vpliv družbenih omrežij na nas in kakšne posledice ima na naša življenja? Trenutno je na družbenih omrežjih več bilijonov uporabnikov. Omrežja ne ponujajo samo sledenja drugim uporabnikom in komunikacijskih storitev, ampak tudi video klice, iskanje poslov, nakupovanje itd.
Ključne besede:
družbena omrežja
,
nakupovanje
,
potrošniško vedenje
,
nakupne odločitve
,
komunikacijske storitve
,
tehnologija
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[A. Damjanić]
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/ReVIS-9622
UDK:
339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:
145497859
Datum objave v ReVIS:
16.03.2023
Število ogledov:
1411
Število prenosov:
103
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DAMJANIĆ, Aleksandra, 2023,
Psihološki vpliv družbenih omrežij na nakupne odločitve mladih
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Damjanić. [Dostopano 30 april 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=9622
Kopiraj citat
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj