Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenju
Authors:ID Šinko, David (Author)
ID Lisac, Aleš (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3502$$zakljucno_delo.pdf (1,27 MB)
MD5: ED9FE3AF48004329B9312E1C3C977615
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je predstavljena uporaba družbenih omrežij v okolju B2B kot rešitev za olajšanje prodajnega procesa. Prodajni proces B2B je dolg in zahteven proces, ki se mora izvajati z izredno strateškim pristopom, predvsem pa gre pri tem le za tehnično prodajo, pri čemer je treba ciljnega kupca ves čas izobraževati o rešitvah podjetja. Podjetja B2B lahko tako družbena omrežja uporabijo kot način promocije svojih izdelkov ali storitev ter predvsem izobraževanja svoje ciljne skupine, kar jim prihrani čas in denar, ki bi sicer moral biti investiran v izobraževanje na terenu.
Keywords:Družbena omrežja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. Šinko]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9649 New window
COBISS.SI-ID:146944771 New window
UDC:658.8(043.3)
Publication date in ReVIS:28.03.2023
Views:807
Downloads:32
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back