Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenju
Avtorji:Šinko, David (Avtor)
Lisac, Aleš (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu je predstavljena uporaba družbenih omrežij v okolju B2B kot rešitev za olajšanje prodajnega procesa. Prodajni proces B2B je dolg in zahteven proces, ki se mora izvajati z izredno strateškim pristopom, predvsem pa gre pri tem le za tehnično prodajo, pri čemer je treba ciljnega kupca ves čas izobraževati o rešitvah podjetja. Podjetja B2B lahko tako družbena omrežja uporabijo kot način promocije svojih izdelkov ali storitev ter predvsem izobraževanja svoje ciljne skupine, kar jim prihrani čas in denar, ki bi sicer moral biti investiran v izobraževanje na terenu.
Ključne besede:Družbena omrežja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces.
Leto izida:2023
Založnik:[D. Šinko]
Izvor:Ljubljana
UDK:658.8(043.3)
VisID:28305
COBISS_ID:146944771 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:409
Število prenosov:24
Datoteke:.pdf 3502$$zakljucno_delo.pdf (1,27 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj