Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
Authors:Šift, Samo (Author)
Sila, Iztok (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Tržno komuniciranje in razvijanje blagovne znamke sta bistveni sestavini uspešne poslovne strategije. Podjetje, ki te aktivnosti skrbno načrtuje in izvaja na sistematičen in integriran način, je v primerjavi s konkurenti dolgoročno v prednosti. Kreiranje zapomnljivega in učinkovitega slogana predstavlja enega ključnih elementov strategije blagovne znamke podjetja. Dobro oblikovan slogan lahko služi kot močno orodje za sporočanje edinstvene identitete podjetja in izpostavljanje njegovih konkurenčnih prednosti. Diplomsko delo raziskuje procese tržnega komuniciranja in oblikovanja učinkovitih sloganov ter obravnava konkreten primer kreiranja in proučevanja sloganov za podjetje Wudler & Brus d. o. o. Raziskava razkriva, kateri slogan je najbolj prepričal obstoječe stranke podjetja.
Keywords:slogan, blagovna znamka, tržno komuniciranje, tržno komunikacijski pozivi, raziskava
Year of publishing:2023
Publisher:[S. Šift]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:149889283 Link is opened in a new window
UDC:339.138(043.3)
VisID:28309
Views:377
Downloads:25
Files:.pdf 3544$$zakljucno_delo.pdf (1,66 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back