Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
Authors:ID Šift, Samo (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3544$$zakljucno_delo.pdf (1,66 MB)
MD5: 1CE14D7F253FFBC700F4B7112E9AAC26
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Tržno komuniciranje in razvijanje blagovne znamke sta bistveni sestavini uspešne poslovne strategije. Podjetje, ki te aktivnosti skrbno načrtuje in izvaja na sistematičen in integriran način, je v primerjavi s konkurenti dolgoročno v prednosti. Kreiranje zapomnljivega in učinkovitega slogana predstavlja enega ključnih elementov strategije blagovne znamke podjetja. Dobro oblikovan slogan lahko služi kot močno orodje za sporočanje edinstvene identitete podjetja in izpostavljanje njegovih konkurenčnih prednosti. Diplomsko delo raziskuje procese tržnega komuniciranja in oblikovanja učinkovitih sloganov ter obravnava konkreten primer kreiranja in proučevanja sloganov za podjetje Wudler & Brus d. o. o. Raziskava razkriva, kateri slogan je najbolj prepričal obstoječe stranke podjetja.
Keywords:slogan, blagovna znamka, tržno komuniciranje, tržno komunikacijski pozivi, raziskava
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[S. Šift]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9655 New window
COBISS.SI-ID:149889283 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:19.04.2023
Views:720
Downloads:29
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back