Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
Avtorji:ID Šift, Samo (Avtor)
ID Sila, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3544$$zakljucno_delo.pdf (1,66 MB)
MD5: 1CE14D7F253FFBC700F4B7112E9AAC26
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Tržno komuniciranje in razvijanje blagovne znamke sta bistveni sestavini uspešne poslovne strategije. Podjetje, ki te aktivnosti skrbno načrtuje in izvaja na sistematičen in integriran način, je v primerjavi s konkurenti dolgoročno v prednosti. Kreiranje zapomnljivega in učinkovitega slogana predstavlja enega ključnih elementov strategije blagovne znamke podjetja. Dobro oblikovan slogan lahko služi kot močno orodje za sporočanje edinstvene identitete podjetja in izpostavljanje njegovih konkurenčnih prednosti. Diplomsko delo raziskuje procese tržnega komuniciranja in oblikovanja učinkovitih sloganov ter obravnava konkreten primer kreiranja in proučevanja sloganov za podjetje Wudler & Brus d. o. o. Raziskava razkriva, kateri slogan je najbolj prepričal obstoječe stranke podjetja.
Ključne besede:slogan, blagovna znamka, tržno komuniciranje, tržno komunikacijski pozivi, raziskava
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Šift]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9655 Novo okno
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:149889283 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.04.2023
Število ogledov:718
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj