Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba IKT predšolskih otrok v zavetju doma : diplomska naloga
Avtorji:ID Fifolt, Nina (Avtor)
ID Lamut, Urša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_2023_Nina_Fifolt.pdf (2,08 MB)
MD5: 5A2FD1AB396EB379BACD3581E8666428
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Starši predšolskih otrok se nemalokrat znajdejo ujeti v prenatrpanih urnikih in pomanjkanju prostega časa, digitalna varuška, ki je vedno na voljo, pa čaka v dnevni sobi ali v žepu. IKT je danes lahko dostopna in množično uporabljena. Mobilni telefon in televizijo si lasti že skoraj vsako gospodinjstvo. Čas med uporabo zaslonov teče hitro in prehitro se lahko zgodi, da predšolski otroci čezmerno uporabljajo IKT. V diplomski nalogi so predstavljene definicije digitalne odgovornosti, vplivi, ki jih ima čezmerna uporaba na razvoj predšolskih otrok, priporočila uporabe IKT ter nasveti za odgovorno uporabo IKT. S kvalitativnim pristopom smo opravili strukturirano opazovanje uporabe IKT, 5 otrok v zavetju njihovega doma. Po analizi rezultatov smo opravili intervju s starši glede njihovega pogleda na uporabo in tako podkrepili svoje ugotovitve.
Ključne besede:IKT, predšolski otroci, starši, uporaba, vpliv čezmerne uporabe
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[N. Fifolt]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:XVII, 100 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-9688 Novo okno
UDK:004:37.091.3
COBISS.SI-ID:152693251 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:19.05.2023
Število ogledov:1114
Število prenosov:71
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Parents of pre-school children often find themselves trapped in overcrowded schedules and lack of free time, while a digital nanny who is always available is waiting in the living room or in their pocket. Today, ICT is easily accessible and widely used. Mobile phone and TV are owned by almost every household. Time while screen usage runs fast and pre-school children may quickly overuse ICT. Introduced are definitions of digital responsibility, the impact of overuse on the development of preschoolers, recommendations for ICT use and advice on responsible use of ICT. With a qualitative approach, we conducted a structured observation of the use of ICT by 5 children in the shelter of their home. After analyzing the results, we interviewed parents about their view about use of ICT by their preschoolers, which supported our findings.
Ključne besede:ICT, pre-school children, parents, use, impact of overuse


Nazaj