Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza problemov trženja pri dizajnerskih podjetjih in uspešnost uvedbe digitalizacije poslovanja v obdobju pandemije : magistrsko delo
Avtorji:ID Perich, Simeon (Avtor)
ID Berginc, Jordan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Perich_Simeon_i2023.pdf (1,36 MB)
MD5: BF85FB38FD61770434C3EE5928D60F09
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, samostojni visokošolski zavod
Ključne besede:trženje, digitalizacija, mala podjetja, dizajnerske storitve, dizajn management
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[S. Perich]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:IX, 55 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-9708 Novo okno
UDK:659.1:74
COBISS.SI-ID:153644547 Novo okno
Datum objave v ReVIS:28.05.2023
Število ogledov:677
Število prenosov:34
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of marketing problems at design companies and the success of the introduction of business digitalisation during the pandemic : master study programme


Nazaj