Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza problemov trženja pri dizajnerskih podjetjih in uspešnost uvedbe digitalizacije poslovanja v obdobju pandemije
Avtorji:Perich, Simeon (Avtor)
Berginc, Jordan (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, samostojni visokošolski zavod
Ključne besede:trženje, digitalizacija, mala podjetja, dizajnerske storitve, dizajn management
Leto izida:2023
Založnik:[S. Perich]
Izvor:Ljubljana
UDK:659.1:74
COBISS_ID:153644547 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:339
Število prenosov:25
Datoteke:.pdf RAZ_Perich_Simeon_i2023.pdf (1,36 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of marketing problems at design companies and the success of the introduction of business digitalisation during the pandemic


Nazaj