Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin
Avtorji:ID Zaletelj, Žiga (Avtor)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3913$$zakljucno_delo.pdf (2,17 MB)
MD5: BB0139AED8AF2279B7D3E1B77D9E96C8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo preučuje vpliv digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin v digitalni družbi. V teoretičnem delu so obravnavane teme digitalne družbe, nepremičnin, nepremičninskega trga in marketinških metod. V empiričnem delu je izpeljana anketa, ki testira štiri hipoteze o povezavi med uporabo digitalnega marketinga in prodajo nepremičnin. Rezultati kažejo vpliv spletnega kanala, profesionalnih fotografij in verodostojnosti oglasa na zanimanje potencialnih kupcev, medtem ko ne kažejo večjega vpliva video oglasov. Na koncu so prikazani digitalno-marketinški trendi, ki bodo vplivali na prihodnost prodaje nepremičnin. Sklep je, da je digitalni marketing nujen za uspešno prodajo nepremičnin v sodobni družbi.
Ključne besede:digitalni marketing, stanovanjske nepremičnine, digitalna družba, tradicionalne metode, slovenski nepremičninski trg, spremembe, hipoteze, anketa, analiza, marketinški trendi.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Zaletelj]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9875 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:166844419 Novo okno
Datum objave v ReVIS:17.08.2023
Število ogledov:782
Število prenosov:51
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj